آیا FSGS منجر به نارسایی کلیه و چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا FSGS منجر به نارسایی کلیه و چگونه آن را درمان

آیا FSGS به نارسایی کلیه منجر؟ شما می دانید، FSGS توسط اختلالات ایمنی ایجاد می شود، آن است که یک اختلال کلیوی است که می تواند glomeruloscleosis شود. گلومرولواسکلروز اشاره که گلومرول است زخم و یا سخت شدن. بدون درمان به موقع، آن را به نارسایی کلیه منجر شود.
آیا می توان با FSGS داروها درمان؟
علاوه بر این، ماهیت بیماری کلیوی آسیب intrinsin سلول است، در حال حاضر، سه نوع از سلول های کلیه در بدن شما وجود دارد: سلول های مرده، سلول های آسیب دیده و سلول های سالم، ما می توانیم چیزی را به سلول های آسیب دیده انجام دهید، اما ما می توانیم تعمیر سلول های آسیب دیده و حفاظت از سلول های سالم، پس از آن می توانید کوچک از کلیه ها را متوقف کند.
تا به امروز، تمام کسانی که دارو به طور عمده برای از بین بردن کسانی که نشانه های بیماری های کلیوی، آنها دور از اندازه کافی برای درمان وضعیت های از ریشه می باشد. در مورد آن فکر می کنم، از شروع به در حال حاضر، می کند کنترل عملکرد کلیه خود را به خوبی (مانند کراتینین و اوره و غیره)؟ بی پرده بگویم، درمان در حال حاضر خود را یک نوع از درمان علامتی است، می تواند مشکل ریشه خود را حل نمی کند. تنها راه برای حل مشکل شما این است که یک درمان سیستمیک.
چه نوع درمان برای جلوگیری از سقوط FSGS به نارسایی کلیه مفید است؟
طب میکرو چینی Osmotherpay به عنوان یکی از شناخته شده ترین طب چینی در درمان بیماری های کلیوی، می تواند FSGS از افتادن به نارسایی کلیه توسط همکاری با درمان ما جلوگیری می کند.
این نوع درمان چهار توابع اصلی، آنها ضد ترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهاب و بزرگ شدن رگ های خونی می باشد. توسط آن چهار توابع، این درمان می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر. بنابراین برای جلوگیری از FSGS پایین به نارسایی کلیه.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان FSGS، شما می توانید به ما ایمیل ارسال کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: